söndag 3 december 2017

När Första Ljuset Brinner...

...står julens dörr på glänt, och alla människor glädjas att fira få advent!

Glad första advent på er! Paniken som infinner sig när man inser att det bara är tre veckor kvar till julafton är ett faktum. Det är alldeles för kort adventstid i år. Men ack så härligt ändå att få tända det första ljuset och i skenet från de övriga tända ljusen få njuta av saffransbullarna som jag bakade förra helgen. När det kommer till julstöket ligger jag väl någorlunda i fas. Det mesta av pyntet är på plats, de flesta av julklapparna är inhandlade. Dock blir det ju mer att göra när jag åker till mina föräldrar för att fira jul, med bakning, ännu mer pyntning och paketinslagning, men det ser jag bara fram emot! Hur har ni det med julbestyren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar